Soru cevap başlığı Kategori Okunma Cevap Sayısı
35
0
merhabalar,dün playonlinux uygulamasını eklemek
19
0
sudo pisi bi https://raw.githubusercontent.com/pisilinux/contrib/b78633ad8ba6584d3a728cc84011c654014792c3/system/libpng12/pspec.xml 
6
0
In a nut shell, WPS Office released a new Linux update
6
0
I'm using idm and sometimes I download some sites
7
0
Selam konsoldan sudo pisi bi -dvy https://raw.githubusercontent.com/pisilinux/pisilife-2/master/opera/pspec.xml
10
0
laptobuma pisi linux kurdum.opera tarayıcıyı nasıl
109
1
örneğin sizin bozulan pisi kurulumu /dev/sda2 olsun
11
0
Test tamamlanınca depoya alınacak...Bilgi için teşekkürler..
14
0
Merhabalar ;zMinicom veya benzeri bir seri konsol uygulaması
75
1
İyi günler,Uslu duramadım, bu akşam bir mucize
28
0
İyi günler,O dedikleriniz zaten kurulu. Yeniden kurmak
24
0
Sistem saat ayarı için ntp-client ve ntp-server paketlerini
23
0
Yoo, vazgeçtim yeniden kurmaktan. Belgeleri yedeklerken
24
0
İyi günler,Dediğinizi yaptım, eudev için
25
0
İyi günler,Bu önerinizi de yerine getireceğim.
22
0
sisteminizde yapılandırılmamış dosya varmı bunun
27
0
İyi günler,Hayır, öyle bir yetkinliğim yok zaten.Teşekkürler,
26
0
Aylinux  u denedim. Guncelleme hatası vardı.
30
0
UDF leri aşağıdaki ile açabilirsiniz. Ancak imza
34
0
170
2
iyi günler baselayout paketinin herhangi bir parçasında
18
0
İyi günler,Sisteme her girdiğimde ilk önce tarih
19
0
güncellem işlemine başlamadan önce konsoldan 
26
0
yalnız 2.0 ve üzeri depodan 2.0 ve üzeri sistemler
27
0
iyi günler sisteminizin saat tarih ayarlarında herhangi
24
0
İyi günler,Birinci yöntemle packages dizinindeki
27
0
İyi günler,Söylediğiniz dizin içinde konsolu açtım,
23
0
https://ciftlik.pisilinux.org/2.0/b/baselayout/baselayout-3.10.1-7-p2-x86_64.pisi
26
0
var/cache/pisi/packages/ dizini içerisinde bulunan
27
0
Bizim güncelleme sorunu devam ediyor. Sanırım bunu
25
0
Redshift artık depoya verildi, kurup kullanabilirsiniz..Kendiniz
23
0
Merhabalar,sudo pisi bi -dvy https://raw.githubusercontent.com/pisilinux/contrib/master/programming/misc/redshift/pspec.xml     
466
19
MATLAB'ın Linux sürümü varmış.Ancak depo
22
0
 İşletim Sistemlerinin programları diğerlerinde
18
0
İyi günler, Windows 10'da ciddi sorunlar aldığım
150
2
24
0
Merhaba şu an için lxqt ve i3wm depolarımızda mevcut
22
0
Merhaba. Pisi Linux'a xfce ve lxde masaüstü ortamlarını
161
1
iyi günler,Güncelleme sorununun yakında giderileceği
26
0
  Bu tip hataların fpc den kaynaklandığı anlaşıldı.Erkan
28
0
28
0
Selam, elde olmayan sebepler yüzünden malesef sistemi
26
0
sitemizde anlatılan lazaruz kurulumu pisi 2x e aittir
18
0
Fotodaki bulamadığını söylediği dosyaları linkle
25
0
Pisilinux 1.2 de tüm bağımlılıklar kurulu olduğu
124
4
Pisilinux-2.1-ATA-UEFI_KDE_x86_64.iso yu harddiskin
24
0
Arkadaşlar eyvallah siteye el atılmış falan güzel
115
1
Ayrıca bu uygulamada hatalar var sanırım mesajı
26
0
Haklısın bende alışamadım bu görünüme, düzen
26
0
   KDE 5 te root girişini açmak için /etc/sddm.conf
26
0
1. Telefondan, usb hata ayıklama modunu açmalısınız.2.
24
0
İlginiz ve yanıtınız için teşekkür ediyorum.
24
0
Merhaba Pisi Linux 1.2 sürümünü teknolojilerin
23
0
İyi günler,Hâlâ Paket  Yöneticisi'nden
42
0
Benim bilgisayarda 1.2 daha stabil çalışıyor.Güncellemelerden
24
0
Bende forum yanlısıyım.Forum şeklinde daha faydalı
34
0
2.1 sürümü gayet başarılı aslında, ondan da
27
0
2.0 sürümünün çok daha sorunsuz çalışacağını
186
4
38
0
32
0
Öncelikle belirtmeliyim geliştirici ekibinde falan
196
1
İyi günler.Android telefonu bağladıktan sonra dosyalara
92
1
37
0
bazı değişiklikler yapıyoruz forum görünümü
27
0
Merhaba yeni üye oldum fakat pardus 2007 den bu yana
192
6
lazarus ile açılmasını istemediğiniz dosyaya sağ
35
0
İyi günler,Kâmil Bey, sistemi kurarken kullanıcı
35
0
Lazarus u kurduktan sonra bütün text doyalarına
111
2
25
0
Live Cd ile açtım bozulan bölüm dev/sda4 buna gö[email protected] ~
34
0
Merhaba live usb ile sistemi açarak onarım yapabilirsiniz
32
0
35
0
açılışta ' Dosya sistemi onarılamadıGive
34
0
İyi günler ben bu gün konsoldan güncelleme yaparak
37
0
yükseltme mi yaptınız, 2.1'i sıfırdan mı
29
0
Sistemi kurarken oluşturduğunuz parolayı kullanmalısınız,
32
0
İyi günler,Sonuçlar şöyle:pisilinux-2-1: ~ $ sudo
33
0
aşağıdaki komutları sırayla çalıştırır msınız?sudo
33
0
Paket yöneticisini konsoldan çalıştırman ayrıntılı
35
0
İyi günler,Paket yöneticisinden güncelleme yapmak
288
15
Mustafa Bey teşekkürler, ntp-server paketini kurunca
41
0
sisteminize ntp-server paketini kurduğumuzda silik
35
0
İyi günler,Paket yöneticisinden arama yaptım, Timezone
55
0
yine afedersiniz, depoya alınmış zaten --> burada
45
0
işin aslı pisi komut almalı burada build 'in
42
0
afedersiniz, sudo pisi bi ve tüm satırı girebildiniz
44
0
İyi günler,Sudo pisi yazınca şifre istiyor. Şifreyi
52
0
merhaba console dan sudo pisi bi https://raw.githubusercontent.com/pisilinux/core/master/system/base/timezone/pspec.xml
43
0
İyi günler,Başka bir başlık altında bu sorundan
168
8
Maalesef henüz kurmayı bile başaramadığım için
30
0
Çok sevindim. Bu akşam eve gider gitmez kuracağım,
34
0
-2.0 kullanırken de vardı. Klavyeden ses açar veya
62
0
İlgilenmeniz benim için hoş oldu. GitHUB hakkında
54
0
arkadaşlar yukardaki arkadaşların değindiği gibi
45
0
arkadaşlar yukardaki arkadaşların değindiği gibi
31
0
  Dediğiniz işlemi yapmıştım,  benim
42
0
Masaüstünü yapılandır penceresinde KonuM seçim
40
0
selam kolay gelsin, öncelikle Pisi linux ekibine teşekkürler.,2.1
42
0
Pisi Linux 2.1 ATA sürümünü yayınladık deneyip
55
0
disk bölüm label olayını biraz açarmısınız.
41
0
fstab düzenleme fikri güzelmiş :) github'a yüklerseniz 
46
0
Pisi Linuxu kullandığınız için biz teşekkür
40
0
-Pisi linux ekibine teşekkürler.-Pisi Linux 2.1 ATA
281
7
Pisi Linuxa root olarak giriş yapmak istiyorum. Neler
547
8
Selamun aleyküm, öncelikle şunu belirteyim hiç
420
3
Merhaba sevgili Pisi Linux severler. Aşağıda yaşadığım
448
5
Sevgili arkadaşlar, son derece kullanışlı, sevimli
402
5
Ara ara Linux dağıtımlarını deneyen, amatör bir
379
4
-İyi günler. 2011 yılından 2015 yılına kadar
395
2
Pisilinux blog sayfasını takip ediyordum. Pisi Linux'ta
428
4
Selamun aleyküm, ben Numan, 16 yaşındayım ve teknoloji
408
2
Merhaba arkadaşlar pisi linux güncelleme gelmiyor
420
3
Pisilinux ailesine nasıl destek olunabilir ? İşletim
410
5
Pisi Linux 2.0 ATATÜRK sürümü için SHA1SUM yazılmış
415
2
Merhaba. PisiLinux'u bilgisayarımda çalışmam
414
3
385
3
Merhaba öncelikle çalışmalarınızda başarılar
387
2
Arkadaşlar son zamanlarda Pardus ile ilgili baya haber
422
1
Merhabalar.Eski foruma ne oldu? Eski kullanıcı hesapları
397
1
Hi every body,I am a new user of Pisilinux from Indonesia.
378
0
I just installed pisilinux on my computer. this is
526
2
Merhaba,KDE paneline gereç ekledim. Şimdi de kaldırmak
413
2
CUPS ile yazıcı ekledim ağ üzerinden windows ile
406
1
358
0
https://github.com/pisilinux/PisiLinux/wiki/Pisi-Linux-Commandline-usage
339
0
You can use:pisi helpsudo pisi ur    
355
0
Is there a command line package installer for Pisi
415
3