Ata sürümü üzerine 2.11 sürümü feice kurulumunda formatlama yapmadan devam ettim kurulum sonrası yeniden başlattığımda Grub yok olmuş yerne grubun olmadığı içeriğinde rescue bulunan bir yazı grubu belirdi şimdi bilgisayarda mevcut windows a da erişemiyorum. Pisilinux 2.11 i takıp çalıştırdım bu çalışan DVD üzerinden yazıyorum. Grubu tekrar nasıl geri getirebilirim.Teşekkürler<br><br>
Ekran a çıkan ibare:
Welcome to GRUB
error:file!/boot/grub2/i386-pc/normal mod'
not faund
Entering rescue mod
grub rescue>
Not: Home daki belgelerimi aktarma yapmamak için formatlamadan kurmak istemiştim.