arkadaşlar her bilgisayar açılışında ben saat ve tarih ayarlamak zorunda kalıyorum yani otomatik internetten güncelleme yapılması halinde sistem modülü hatası veriyor bu konuyu paketçi arkadaşlara iletebilirmisiniz
arkadaşlar her bilgisayar açılışında ben saat ve tarih ayarlamak zorunda kalıyorum yani otomatik internetten güncelleme yapılması halinde sistem modülü hatası veriyor bu konuyu paketçi arkadaşlara iletebilirmisiniz
arakadaşlara ilettim
Bir haftadır aynı sıkıntıyı bende çekiyorum. Çözümü nedir acaba?