Pisi Linux'un 2.0 kararlı sürümü çıkarmaları tam 3 YIL sürdü ve sunucu geçişinden sonra arkadaşların yazdığı wiki yazıları,forum yazıları hepsi yok oldu.
Eski Pisi'ye ne oldu böyle?
Eskiden forum hep aktif kalırdı en küçük sorunda yardımınıza koşacak arkadaşlar olurdu ne oldu bunlara?
Eski arkadaşlar nereye gitti böyle?
Pardus kullanan HERKESİ pisi kullanmaya çağırıyorum.