Yeni Pisi Linux sürümü Taban haliyle gelecek mi? Örn: Pencere Yöneticisi vb. kurabilmek için.
Yeni Pisi Linux sürümü Taban haliyle gelecek mi? Örn: Pencere Yöneticisi vb. kurabilmek için.
Planlarımız arasında mevcut.
Teşekkürler.
Evet bu güzel olabilir, ben xfce ve i3wm kullanmak istiyorum. KDE değişik geliyor bana.