İyi akşamlar. Ben Pisi Linux'ta her açılışta normalde terminale yazdığımız bir komutun kendi kendine çalışmasını istiyorum. Ubuntu veya Linux Mint'te bunu yapmak için bir program vardı ama Pisi Linux'ta bunu başaramadım. Nasıl yapabilirim?
İyi akşamlar. Ben Pisi Linux'ta her açılışta normalde terminale yazdığımız bir komutun kendi kendine çalışmasını istiyorum. Ubuntu veya Linux Mint'te bunu yapmak için bir program vardı ama Pisi Linux'ta bunu başaramadım. Nasıl yapabilirim?
başlat -> sistem ayarları -> başlatma ve kapatma -> otomatik başlat ->betik ekle diyerek istediğinizi yapabilirsiniz.
Şöyle bir uyarı geldi

https://hizliresim.com/LoU1Aw
Komut şu: amixer sset 'Mic Boost' 100
Bir dosya açın içine
#!/bin/bash
amixer sset 'Mic Boost' 100
yazın ve bu dosyayı misal ses.sh olarak kaydedin, dosyaya sağ tıklayarak özellikler kısımndan çalıştırılabilir deyip bu dosyayı ev dizinize taşıyın, betik ekle kısmından bu dosyayı gösterin.