Dil Seçin
Türkçe
Azərbaycan
България
English
Deutsche
فارسی
Anasayfa
Hakkımızda
İletişim
Üye Girişi
Kayıt Ol
Blog
Hata Bildir
Forum
Wiki
İndir
Developer
Forum
Pisilinux 2.x Genel
Forumda ekran görüntüsü gönderme
Forumda ekran görüntüsü gönderme
#1
selahattin bucak
: 03-06-2018 22:32
:
195
09-09-2018 20:55
Arkadaşlar benim forumlarda bununla ilgili bilgi bulamadığım forumlarda bir ekran görüntüsü nasıl gönderileceği ile ilgili bilgi bulamadım herhangi yazıyı kopyala yapıştırla forum ekranına taşıyabilirken resim olmuyor.
Sami BABAT
: 09-05-2018 23:58
:
19
09-09-2018 21:12
#2
resim yükleme butonuna tıkladıktan sonra gelen ekranda resim linkini yapıştırmanız yeterli --ALINTI
Cevap yazmak için kayıt ol veya giriş yap