Arkadaşlar merhaba pisi linux 2.2.sürümünde virtulabox ta herhangi bir işletim sistemini kurulumunu yapamadım 32 veya 64 bit işletimsistemi farketmeksizin aynı hatayı alılyorum (virtualbox not installet rc 1908) birkaç araştırma yaptım çoğu yerde biosta virtualbox kapalıdır diye kontrol ettim enable yaptım yinede herhangi bir şey değişmedi.