Merhaba,
Pisi Linux'un yeni sürümüne emek veren herkese teşekkürler. Çok büyük emek ve fedakarlıklarla, çok zaman harcayarak güzel bir ürün oluşturmaya çalıştığınızı biliyorum. Sonucun güzel ve iyi olduğunu da düşünüyorum. Çok talep görerek yaygınlaşmasını, çabalarınızın karşılığını bulmasını diliyorum.
Benim sorunum kullanmak istediğim ama henüz depolarda olmayan programları kurabilmek (Örneğin, Opera, Palemoon, BOINC). Pisi Linux bildiğim kadarıyla benzersiz, yani Debian, Arch vb. gibi Linux serilerinden bağımsız ve bu yüzden de o dağıtımlara göre hazırlanmış paketleri kuramayız. Peki, siz o paketleri bir gün ekleyen kadar yapabileceğimiz bir şey var mı?
Selamlar...